Thursday, March 6, 2008

Terug naar B

Voel me een beetje raar. Misschien een beetje opgewonden omdat ik binnen enkele uren op de vlieger terug naar België zal zitten. Mijn koffer is op enkele kleine dingen na helemaal gepakt, of zou ik beter zeggen mijn kofferS. Eén koffer was niet voldoende om alles erin te krijgen. Gelukkig hebben we gisteren een wagen gehuurd. Li Jen heeft me deze avond afgezet aan de Koreaanse les en me terug opgehaald, handig he, zo'n wagen hebben. De mensen van mijn klas hebben me een goede reis gewenst en ze vonden het toch een beetje jammer dat ik de 'kwartaalpresentatie' moest missen. Maar de leerkracht heeft gevraagd of ik mijn presentatie niet op camera wil opnemen vanuit België... ik zal mijn best doen, tussen de pinten en koffies door.
Ja, ik kijk ineens wel heel erg uit naar het 'Belgisch' leven terug te leven. Benieuwd wat er allemaal is veranderd op een half jaar tijd - waarschijnlijk niet drastisch veel. Ik ga in België ook nog een klein beetje moeten werken en administratie regelen.
Het is bijna 3u in de nacht, ik kan niet slapen, maar deze keer is het wel te begrijpen. Ik voel me als een klein kind dat voor de eerste keer moet vliegen... Belgium, I am back =).

No comments: