Thursday, August 28, 2008

Pack 'n go

Pay 'n go, wash 'n go... en voor mij "pack 'n go"... Haha... ik leer het nooit... op voorhand netjes inpakken en een nachtrust zonder zorgen tegemoet. Eigen schuld. Het is een eigenschap die ik niet verleren kan... Op tijd inpakken. Meestal is het de dag zelf dat ik inpak. Met alle vertragingen vandien. Net alles ingepakt, nog de laatste dingen in mijn koelkast proberen op te eten, zoals een lekkere tapioca taro dessert dat ik voor het allerlaatste moment wilde overhouden. Dacht nog wat te gaan souvenirshoppen MAPLESYRUP maar dat zal ik wel in de luchthaven doen aangezien het weer dit niet echt toelaat. Beter op mijn gemakje in de luchthaven wat rondstrollen. Mijn vlucht vertrekt pas iets voor 16u en ik moet uitchecken om 11u. Mijn backpack is loodzwaar en nochtans heb ik niet veel bij. Het waren maar een 10 dagen Vancouver. Deze intermezzo was enigszins vreemd maar wel nodig. Bovendien heb ik een vriendin kunnen bezoeken en veel interessante gesprekken kunnen voeren.
Nu is het tijd om terug naar sunny California te gaan. Ik mis het mooie weer eigenlijk wel, maar Vancouver heeft die charme die ik een beetje mis in de steden in de USA...

Alles heeft zijn voor en na. Maar er is geen plek als de plek waar mijn wederhelft is. Hmmm... ik mis ons zwembad ook. Vanavond er toch wel in gaan duiken. Het is weer prachtig weer in California. En vanavond komt ook mijn zusje aan uit Belgiƫ. En overmorgen een aantal jongens van onze bende vrienden uit Belgiƫ. Het beloven een supertoffe 2 weken te worden :)... Ik heb er zin in :))

Deze laptop gaat dus de rugzak in. Goodbye rainy Vancouver. I will be back.

1 comment:

Anonymous said...

Piep!

Waarschijnlijk ben je nu met je zusje lekker over de Amerikaanse wegen aan't tuffen... Weet je wie er nog in't buitenland zit voor het werk van haar man? Evelyne Combes, ze zit in Chili en heeft ook een blog.

http://evelynepascalinchili.blogspot.com/

Groetjes, Helen